تحول ایجاد شده در خدمات کتابخانه های عمومی شگفت انگیز است

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز، تحول ایجاد شده در بخش‌ها و خدمات کتابخانه های عمومی شگفت انگیز و قابل تقدیر دانست.

به گزارش ارک خبر،واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی صبح پنج شنبه با همراهی اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه مرکزی تبریز و مراحل بازطراحی این کتابخانه بازدید کرد.
نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در این بازدید با اشاره به ایجاد تحول در بخش‌ها به ویژه تنوع بخشی به خدمات در کتابخانه های عمومی آن را شگفت انگیز و قابل تقدیر دانسته گفت: نوآوری در ایجاد خدمات جدید و ایجاد بخش‌ها متنوع به کتابخانه های عمومی این فرصت را می‌دهد که از تجربیات به دست آمده طی سال‌ها استفاده کرده و شانس تعامل با مخاطبان جدید را افزایش داده و برای مصرف کننده نهایی جذابیت در ارائه محصول نهایی که همان آگاهی و دانایی است فراهم نماید.
اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از توسعه شاخص‌های کتابخانه ای در دو سال گذشته، ارائه بیش از ۴۰ نوع خدمت جدید در کتابخانه های عمومی و گسترش کتابخانه ها از مکان‌های صرف امانت و مطالعه به پایگاه‌های اجتماعی محل رجوع عامه مردم را از سیاست‌های کلان دنبال شده عنوان کرد.
گفتنی است در پایان این بازدید طی نشستی که با حضور واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، نقی زهی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد با تقدیر از زحمات چند ساله نعمت محمدی ذی حساب سابق، محسن قراجه ای به عنوان ذی حساب جدید اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی معرفی شد.
واقف بهروزی در این نشست، با اشاره به تخصص و انضباط بالای نعمت محمدی از خدمات وی در مدت تصدی مسئولیت ذی حسابی اداره کل کتابخانه های عمومی استان صمیمانه قدردانی کرده و از محسن قراجه ای مسئول جدید ذی حسابی اداره کل به عنوان فردی مجرب، پاکدست، سلیم النفس، دارای سعه صدر و آشنا به مسائل ذی حسابی نام برده و ابراز امیدواری کرد که با وجود ایشان، مسائل جاری ذی حسابی اداره کل کتابخانه های های عمومی استان بهتر و با سرعت بیشتری انجام پذیرد.
گفتنی است محسن قراجه ای بیش از این ۱۵ سال معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا