هشدار دادستان در مورد تبلیغ «وام فوری»

دادستان مرکز آذربایجان شرقی نسبت به فعالیت اشخاصی که در قالب عناوین فریبنده‌ و شرکت‌های صوری اقدام به کلاهبرداری می‌کنند ،هشدار داد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محبوب علیلو با اشاره به گزارش‌های واصل شده از شهروندان و نیز پرونده‌های قضایی تشکیل شده در شعب دادسرا اعلام کرد: برخی افراد با عناوین شرکتی مختلف صوری در قالب اعطای وام فوری و ضروری اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین کلاهبرداران در قالب شرکت‌های مختلف صوری به تبلیغ و اعطای وام ضروری و فوری در کمترین زمان ممکن، نسبت به اخذ کارمزد و چک و سفته، پروانه کسب، فیش حقوقی و گذرنامه و مدارکی از این دست اقدام می‌کنند و پس از مدتی متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه منشأ بروز برخی جرایم، اعتماد بلاوجه به مرتکبین است بر ضرورت هوشیاری مردم برای خنثی کردن اقدام‌های متقلبانه افراد شیاد و باندهای کلاهبردار تاکید کرد و گفت: شهروندان باید در برابر تبلیغات گسترده کلاهبرداران هوشیار بوده در دام آنها نیفتند و در صورت مواجهه با چنین آگهی و افرادی برای معرفی و دستگیری آنها در سریع ترین زمان به مراجع قانونی ذیربط مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا