کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به تعداد ۲ هزار و ۳۹۰ عدد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از فراجا آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سطح شهرستان تبریز، موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مراجعه و پس از شناسایی از محل تعداد ۲ هزار و ۳۹۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد مجوز توقیف که طبق نظر کارشناسان ارزش کالاها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تعداد یک نفر متهم تحویل مراجع قضایی شد، تشریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می رود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه سریعا به شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

دکمه بازگشت به بالا