دستور افزایش سهمیه آرد استان صادر شد

علی جعفری آذر، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی دوشنبه 22 خردادماه در تذکر شفاهی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصاد و دارایی، از نواقص طرح اجرا شده طی دو سال اخیر که منجر به شکل گرفتن صفهای طولانی در نانوایی‌ها شده، انتقاد کرد.

به گزارش ارک خبر،علی جعفری آذر، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: که تجربه مدیریت آرد و نان را بعنوان فرماندار تبریز در نخستین روزهای اجرای این طرح دارد، اظهار داشت: سامانه ای که تحت عنوان نانینو ایجاد شده نتوانسته علی رغم پرداخت یارانه مستقیم و غیر مستقیم، صفوف را کم کند، مردم و نانوایان که هزینه اجاره و کارگر آنها زیاد شده ناراضی هستند و علی رغم همه نظارت‌ها تا زمانی که این طرح اصلاح نشود این گرفتاری رفع نمی‌شود.

وی فاصله ۱۵ برابری قیمت آرد سهمیه ای و آزاد را موجب بروز فساد دانسته و از وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی خواست جزئیات این طرح که موجب نارضایتی مردم شده است را اصلاح کنند.

جعفری‌آذر افزود: کاهش سهمیه آرد نیاز به اصلاح دارد و ضروری در همین دولت، اصلاحات لازم انجام شود.
این نماینده همچنین در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار افزایش سهمیه سرانه آرد نانوایی‌های استان شد که نیکبخت دستور اقدام و پیگیری لازم جهت ترمیم سهمیه استان را خطاب به معاون خود صادر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا