باغ گلستان باز هم سامان‌دهی می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از عزم مدیریت شهری تبریز برای تغییر چهره و منظر باغ گلستان برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از این مکان گردشگری و تفریحی خبر داد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از شهریارنیوز، هادی بدری با اشاره به انجام اقدامات متعدد از جمله نرده کشی پیرامون این پارک تاریخی گفت: باغ گلستان به عنوان یکی از اولین پارکهای کشور محل مراجعه و استفاده شهروندان و گردشگران بوده و شهرداری تبریز برای بهسازی وضعیت این پارک اقدامات متعددی را آغاز کرده است.

بدری با اشاره به تشریک مساعی و جلسه مشترک سازمان سیما منظر و فضای  سبز، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری منطقه ۸ تبریز افزود: بعد از نرده کشی پیرامون این پارک تاریخی، ساماندهی کتابفروشی های موجود در این مجموعه در دستور کار قرار دارد که با همکاری سازمان میادین وشهرداری منطقه ۸ تبریز آن دسته از کتابفروشی های غیرفعال واقع در این پارک جمع آوری و تمامی کتابفروشی های فعال پارک بهسازی شده و از منظر شهری نیز ساماندهی خواهند شد.

وی گفت: در مرحله بعدی تغییر چهره پارک تاریخی گلستان، ساماندهی سایر صنوف واقع در این محدوده و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت آنان در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار تبریز افزود: بر اساس سیاستگذاری های شهردار تبریز، بهینه سازی و ایجاد فضای ایمن و با آرامش برای شهروندان در پارکها و سایر فضاهای شهری در دستور کار بخش های مختلف مدیریت شهری قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: بر اساس سیاست های اعلامی شهردار محترم تبریز، معاونت محیط زیست و خدمات شهری ، شناسایی نقاط قوت و ضعف، ایرادات و مشکلات موجود حوزه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا