نیازمند افزایش تعداد پهپاد در محیط زیست استان هستیم

مدیر کل حفاظت محیط زیست اذربایجان شرقی با حضور در گشت و کنترل منطقه حفاظت شده سهند بدلیل افزایش دما و احتمال حریق برتداوم ضرورت تشدید حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در پایش مناطق تحت مدیریت استان تاکید کرد .

به گزارش ارک خبر، به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، شهنام اشتری، با حضور در برنامه گشت و کنترل منطقه حفاظت شده سهند و پاسگاه‌های محیط بانی شهید حنیفی اربط  و قرمزی گول ضمن بررسی وضعیت این پاسگاهها و تجهیزات محیط بانی حضور مستمر محیط بانان در مناطق تحت مدیریت بصورت شبانه روزی را ضروری دانست .

وی هدف از این تداوم آماده باش را احتمال بروز حریق در مناطق جنگلی و  مرتعی بدلیل افزایش تعداد گردشگران و همچنین احتمال افزایش حضور شکارچیان و سوء استفاده متخلفان ذکر کرد.

اشتری ضمن بررسی دقیق تجهیزات محیط بانان از جمله وضعیت سلاحها وموتورهای عملیاتی افزود: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه تداوم ساخت و ساز برخی دیگر از  پاسگاههای  محیط بانی را در استان در دستور کار داریم اما مناطق استان  با وسعت  ۱۱۰۰ هکتار را تنها با موتور سیکلت نمی‌توان پایش نمود و نیازمند افزایش تعداد پهپاد در استان هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا