ناظر و پیمانکار شهرداری به دستور دادستان تبریز بازداشت شدند.

به‌دنبال انتشار گزارش مردمی از وضعیت آسفالت در یکی از نقاط تبریز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی ضمن احساس مسئولیت نسبت به گزارش مردمی منتشر شده با حضور در محل و تایید صحت گزارش، ضمن دستور تشکیل پرونده قضایی، ناظر پروژه و پیمانکار مربوطه بازداشت گردید تا نسبت به طی مراحل قانونی و برخورد لازم با متخلفین اقدام گردد. این اقدام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مورد تقدیر و توجه شهروندان واقع شده است.جزئیات دستور صادر شده در روزهای آتی طی رسیدگی به پرونده به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ارک خبر،به‌دنبال انتشار گزارش مردمی از وضعیت آسفالت در یکی از نقاط تبریز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی ضمن احساس مسئولیت نسبت به گزارش مردمی منتشر شده با حضور در محل و تایید صحت گزارش، ضمن دستور تشکیل پرونده قضایی، ناظر پروژه و پیمانکار مربوطه بازداشت گردید تا نسبت به طی مراحل قانونی و برخورد لازم با متخلفین اقدام گردد.

این اقدام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مورد تقدیر و توجه شهروندان واقع شده است.جزئیات دستور صادر شده در روزهای آتی طی رسیدگی به پرونده به اطلاع مردم خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا