کشف ۲۴ دستگاه خودرو سرقتی در ۲۵ روز گذشته در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف ۲۴ دستگاه خودرو سرقتی در ۲۵ روز گذشته مرداد ماه توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از فراجا آذربایجان شرقی، یدالله جهان‌آرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان تبریز برابر دستورات سلسله مراتب فرماندهی و در راستای پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان تبریز اقدام به اجرای طرح و برخورد با سارقین پرداختند.این مقام انتظامی افزود: ماموران یگان امداد در ادامه این طرحها در سطح شهر و معابر عمومی تعداد ۲۰ نفر سارق خودرو و داخل خودرو در ۲۵ روز گذشته دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده اند. جهان‌آرا گفت: از سارقین دستگیر شده تعداد ۲۴ دستگاه انواع خودرو سواری و باری و تعداد قابل توجهی قطعات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان گردیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه‌ بی امان با سارقان و مالخران به‌صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس تبریز بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا