خدمت‌رسانی هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به ۵ هزار زائر اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: تاکنون تعداد پنج هزار نفر زائر اربعین حسینی از خدمات درمانگاه این مجموعه در کربلا معلی بهره مند شده اند.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان شرقی، حمید منجم روز پنجشنبه بیشترین مراجعات به این درمانگاه را مربوط به بیماری‌های تنفسی و دردهای اسکلتی و عضلانی اعلام کرد که توسط کادر درمان معالجه شدند.

وی اظهار کرد: تیم پزشکی ۴۶ نفره جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از تاریخ ۲۱ مرداد ماه در درمانگاه اربعین کربلا مستقر شده است که دارای تعداد ۱۰ تخت بستری است.

منجم ادامه داد: درمانگاه جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی متشکل از پزشکان متخصص داخلی، طب اورژانس و پزشک عمومی، پرستار و تکنسین های دارویی است که به طور شبانه روزی در خدمت زائران اربعین هستند.

وی افزود: این درمانگاه مجهز به تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات اولیه درمانی و اعزام بیماران به مراکز درمانی در سطوح بالاتر با آمبولانس ایرانی است.

منجم گفت: تیم پزشکی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) بوده و تا پایان مراسم اربعین در این درمانگاه مستقر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا