پزشکیان، “فرصت طلایی” آذربایجان بعد از عصر مشروطه است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در مقطع کنونی را فرصتی طلایی برای آذربایجان و تبریز بعد از دوران مشروطه دانست و ابراز امیدواری کرد، دولت وی نگاهی توسعه ای و تحولی به این منطقه داشته باشد.

به گزارش ارک خبر،علیرضا نوین با اشاره به آشنایی دکتر پزشکیان بیان کرد: دکتر پزشکیان با سابقه سیاست ورزی چندین ساله و شناختی کامل از ظرفیت ها، مشکلات، مطالبات و ساز و کارهای تقنینی، اجرایی و مدیریتی کشور و به ویژه تبریز و آذربایجان، امروز در جایگاه ریاست جمهوری می تواند منشاء تحول و توسعه همه جانبه باشد و من امیدوارم ایشان در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت خود که “دولت وفاق ملی” نام گرفته است، موفق عمل کنند.

 

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین حضور پزشکیان در راس قوه مجریه را فرصتی طلایی برای تبریز و آذربایجان دانست و افزود: همه نمایندگان استان برای استفاده حداکثری از این فرصت طلایی که با حضور ایشان در راس دولت برای آذربایجان به وجود آمده است، در کنار دولت خواهند بود.

 

وی در خصوص انتصاب استاندار برای آذربایجان شرقی گفت: در تلاش هستیم که تمامی مدیران و از جمله استاندار بومیباشد، چون اگر غیر از این باشد، تحقیر ما است .

 

نوین در پاسخ به این سوال خبرنگار ، ‌ که انتظار داشتیم از دکتر پزشکیان به صورت مستقیم حمایت کنید ولی متاسفانه شاهد چنین شرایطی نبودیم گفت: ۸۰ درصد تیم انتخاباتی بنده در ستاد تبلیغاتی دکتر فعالیت می کردند. تمایلی ندارم که تمام کارها را رسانه ای و تبلیغاتی کنم ولی به طور کامل از پزشکیان حمایتکرده ایم .

 

وی تاکید کرد: ۶۰ نماینده شمالغرب کشور از دکتر پزشکیان و دولت ایشان حمایت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا