۲ میلیون و ۵۳۳ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری آذربایجان‌شرقی جابجا شد

کاظم تیمورزاده» با بیان اینکه میزان جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: این تعداد مسافر با ۲۵۰ هزار و ۳۸۵ سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند. وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تعداد سفر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در زمان کنونی ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با ۶۴۵ اتوبوس، یک هزار و ۶۸۱ مینی بوس و ۸۲۲ سواری کرایه در قالب ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری و ۶ تشکل صنفی فعالیت می کند. معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی، تعداد پایانه های مسافری فعال استان را ۱۴ مرکز و تعداد رانندگان این حوزه را چهار هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد. تیمورزاده، با اشاره به ظرفیت فعلی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان، از مسافران خواست، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت های مسافری انجام دهند. وی یادآور شد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است و به تخلفات شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در اسرع وقت از طریق کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل رسیدگی می شود. آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

کاظم تیمورزاده» با بیان اینکه میزان جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: این تعداد مسافر با ۲۵۰ هزار و ۳۸۵ سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تعداد سفر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در زمان کنونی ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با ۶۴۵ اتوبوس، یک هزار و ۶۸۱ مینی بوس و ۸۲۲ سواری کرایه در قالب ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری و ۶ تشکل صنفی فعالیت می کند.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی، تعداد پایانه های مسافری فعال استان را ۱۴ مرکز و تعداد رانندگان این حوزه را چهار هزار و ۶۹۵ نفر اعلام کرد.

تیمورزاده، با اشاره به ظرفیت فعلی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان، از مسافران خواست، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت های مسافری انجام دهند.

وی یادآور شد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است و به تخلفات شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در اسرع وقت از طریق کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل رسیدگی می شود.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا