اجرای بالغ بر ۶۹۰ میلیارد ریال پروژه در مناطق تحت پوشش برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تا به امروز ۱۸۳ پروژه بااعتبار ۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد آماده تحویل است.

به گزارش ارک خبر، اکبر فرج نیا در بیست و چهارمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه موضوع کابل‌های خودنگهدار جزو اولویت‌های شرکت است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا به امروز ۱۸۳ پروژه بااعتبار ۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آماده تحویل است که از این تعداد ۱۰۸ پروژه بااعتبار ۳۳ میلیارد تومان به‌صورت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده و ۷۵ پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است که باید سریعا اتمام یافته و تحویل گردد.

 

وی با تأکید بر اینکه لحظه‌ای تعلل در پیشبرد امور موجب عقب ماندن از تحقق اهداف و اجرای پروژه‌ها می‌شود افزود: هم‌زمان با اجرای این پروژه‌های، به میزان ۱۵۰۰ کیلومتر پروژه کابل خودنگهدار در قالب LC توسط شرکت توانیر تعریف و تکلیف شده که باید پیگیری و اجرا شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اهمیت وصول مطالبات در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، اضافه کرد: برگزاری مانور وصول مطالبات یک تکلیف بوده و باید مستمر برگزار شود و اگر مشکلی وجود دارد باید مطرح و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر اکیپ‌های نوسازی در اجرای پروژه‌ها، گفت: اکیپ‌های نوسازی آبروی شرکت هستند، چرا که با از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی پروژه‌ها را اجرا می‌کنند و قدردان تک‌تک این عزیزان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا