پیکان تهران قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان ایران شد

پایگاه خبری ارک – تیم والیبال جوانان پیکان تهران بر سکوی قهرمانی رقابت های لیگ برتر فصل 94 کشور جام 200 والیبالیست شهید ایستاد.

پنجمین و آخرین روز رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور در مرحله نهایی امروز (دوشنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه ادامه یافت.
در این دیدارها تیم پیکان تهران با نتیجه 3 بر 2 مقابل متین صالحین ورامین به پیروزی رسید، ثامن الحجج مشهد با همین نتیجه از سد شهرداری ارومیه میزبان گذشت و در آخرین دیدار تیم سایپای تهران با نتیجه 3 بر یک بانک سرمایه را از پیش رو برداشت.
در پایان این مسابقات تیم پیکان تهران بدون باخت و با 5 پیروزی متوالی و کسب 13 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم سایپای تهران با 3 پیروزی و 10 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم متین صالحین ورامین نیز با سه پیروزی و 9 امتیاز در جایگاه سومی جای گرفت.
تیم های جوانان بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج مشهد نیز به ترتیب با 8 ، 4 و 3امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
این مسابقات از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز و پس از پنج روز با انجام روزانه سه بازی عصر دوشنبه به کار خود پایان داد.
یونس حسن زاده سرپرست فنی مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: سطح کیفی و فنی مسابقات بسیار بالا بود و رقابت فشرده ای بین تیم های شرکت کننده وجود داشت.
وی اظهار کرد: اغلب دیدارها با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به پایان می رسید و این امر بسیاری از پیش بینی ها و معادلات را به هم می زد و تیم ها مجبور به حداکثر تلاش تا آخرین روز این دیدارها بودند.
حسن زاده گفت: در پایان این رقابت ها هشت بازیکن در پست های مختلف به عنوان بازیکنان برتر معرفی شدند و جوایزی از سوی باشگاه شهرداری ارومیه به آنها اهدا شد.
طیب عینی بهترین دفاع وسط، سلیم چغرلی با ارزش ترین بازیکن، شایان شاهسوند بهترین دریافت کننده قدرتی و مصطفی خلیلی بهترین پاسور چهار بازیکن برتر میدان از تیم پیکان تهران انتخاب شدند.
علی فضلی بهترین اسپوکر از تیم بانک سرمایه، سعید اسماعیلی بهترین قطر پاسور و علی فلاح بهترین لیبرو از تیم سایپای تهران و وحید ریگی بهترین سرویس زن از تیم متین صالحین ورامین دیگر بازیکنان برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.
کاپ های قهرمانی و جوایز این مسابقات با حضور عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور دو ملی پوش ارومیه ای تیم والیبال کشورمان به تیم ها و بازیکنان برتر اهدا شد.
تیم جوانان شهرداری ارومیه سال گذشته با سرمربیگری جاوید محسنی نیا پس از تیم پیکان تهران به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل 93 دست یافته بود که امسال به مقامی پنجمی بسنده کرد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا