فوتسال جام ملت های آسیا؛ایران با اقتدار گام به مرحله دوم گذاشت

پایگاه خبری ارک – تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل مقابل عراق، با اقتدار گام به مرحله دوم رقابت های جام ملت های آسیا گذاشت.

در این دوره از مسابقه ها که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، تیم ایران بعد ازظهر یکشنبه در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه 13 بر 2حریف خود را شکست داد و با کسب 3 پیروزی متوالی به عنوان تیم نخست گروه دوم راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.
حسین طیبی (4گل)، مهدی جاوید (3گل)، محمد طاهری و علی اصغر حسن زاده (2 گل)، حمید احمدی و فرهاد توکلی برای تیم ایران در این دیدار گلزنی کردند.
خالد ولید در دقیقه 17 بر روی ضد حمله از جناح چپ و اشتباه سپهر محمدی سنگربان ایران، برای نخستین بار دروازه تیم کشورمان را در این دوره از مسابقه ها باز کرد.
امجد کریم نیز در دقیقه 38 بر روی اشتباه قدرت بهادری دومین گل عراقی ها را به ثمر رساند اما مانع از شکست سنگین این تیم مقابل تیم ایران نشد.
شروع توفانی قرمزپوشان فوتسال ایران و گلزنی محمد طاهری، محمد کشاورز و حسین طیبی در دقایق ابتدایی بازی باعث شد تا شیرازه عراقی ها بر هم ریخته و تمرکز خود را از دست دهند.
همین امر باعث شد تا ملی پوشان در پایان نیمه نخست با 10 گل راهی رختکن شوند.
هیثم عباس سرمربی تیم فوتسال عراق نیز در نیمه دوم تیم خود را 5 نفره (پاور پلی) کرد تا بتواند تعداد گل های زده این تیم را افزایش دهد اما عراقی ها در امر گلزنی ناموفق عمل کردند تا در نهایت به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم شوند.
تیم ایران در ابتدای بازی با ترکیب سپهر محمدی، محمد کشاورز، رضا سنگ سفیدی، محمد طاهری و حسین طیبی وارد زمین شد.
در این دیدار، سایر بازیکنان به دستور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به تناوب در زمین حضور یافتند.
پیش از این، ملی پوشان فوتسال ایران، تیم های اردن و چین را به ترتیب با 6 و 7 گل شکست داده بودند.

منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا