دانشور: توجه جوانان به آسیب های اجتماعی ضروری است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، فاطمه دانشور در ششمین نشست (عصرانه به وقت جوانی) با موضوع جوان و مسئولیت های اجتماعی افزود: امروز جوانان به عنوان بازوهای اجرایی و مدیران آینده ساز، ملزم به توجه مسایل اجتماعی و آسیب های اجتماعی هستند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی گفت: جوانان می توانند سد محکمی در مقابل پدیده کارتن خوابی و اعتیاد باشند به این معنی که با حضور فعال خود در فعالیت های اجتماعی و داوطلبانه اعلام آمادگی کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دوره جوانی و گذرا بودن این ایام افزود: برای هر جوان توجه به این مساله واجب است که در پی کسب تجربه باشد و ضمن کسب تجربه بتواند به سوی آینده ای بهتر گام بردارد تا نهال جوانی را به رویش برساند.
این بانوی کار آفرین نمونه با اشاره به خاطرات دوره جوانی و مشقت کسب موفقیت خود در این راه گفت: یقینا اگر یک جوان گامی به سوی فردایی بهتر بردارد، با اطمینان می توانم بگویم که خدای بزرگ یار او خواهد بود.
دانشور افزود: انتظار روی آوردن همه جوانان به حرفه کار آفرینی غلط است زیرا جامعه کنونی ما به حضور همه مشاغل از جمله کارمند و کارگر نیاز دارد و صرفا با کارآفرینی چرخ های صنعت نخواهد چرخید.
ششمین نشست عصرانه به وقت جوانی با حضور فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران به همت خانه شهریاران جوان و مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شد.
تهرام/7247/1831

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا