تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اسطوره های ارتش، ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر که در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.
وی در این همایش، طی سخنانی یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه امیر سرتیپ سلیمانجاه را گرامی داشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با اشاره به حماسه آفرینی تکاوران نیروی دریایی ارتش و حماسه 34 روزه آنان در خرمشهر گفت: در چهارم آبان سال 1359، خرمشهر پس از 34 روز مقاومت و جنگ تن به تن به اسارت دشمن بعثی درآمد، اما رزمندگان اسلام توانستند این شهر عزیز را پس از 19 ماه اسارت و طی چهار مرحله عملیات با نام عملیات بیت المقدس در سوم خرداد آزاد کنند که البته در این بین نقش برجسته و حماسه آفرینی های تکاوران نیروی دریایی ارتش به همراه سایر نیروهای حاضر در منطقه از جمله دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی که با شهید نامجو به منطقه اعزام شده بودند به همراه برادران سپاهی و بسیج مردمی ستودنی است.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.
آل هاشم، تحریف و فراموشی را از آسیب های دفاع مقدس خواند و گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تأکید دارند باید از پیشکسوتان به عنوان گنجینه دفاع مقدس یاد و از آنان تجلیل کرد.
وی در پایان این همایش یک روزه با اهدای لوحی از امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناخدا صمدی و جمعی از تکاوران و خانواده های شهدای نیروی دریایی مدافع خرمشهر تجلیل کرد.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا