هواشناسی برای برخی نقاط استان سمنان باران شدید و تگرگ پیش بینی کرد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
نادیا میر شجاع روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، برای استان سمنان در 24 ساعت آینده در برخی ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق و بارش بارن شدید و تگرگ پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: با پیش بینی بارش باران شدید و تگرگ احتمال جاری شدن سیل در شهرستانهای دامغان و شاهرود وجود دارد و شهروندان از تردد در حریم رودخانه ها در این شهرستانها خوداری کنند.
سرپرست مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی تا شنبه هفته آینده در استان فعال خواهد بود و به تدریج، از مناطق شمالی استان سمنان خارج می شود.
میرشجاع اضافه کرد: بیش ترین و کم ترین بارش باران در 24 ساعت گذشته به ترتیب در منطقه تاش شهرشاهرود به میزان 5/25 میلی متر و در منطقه مجن هشت میلیمتر ثبت شده است.
وی ادامه داد:سرعت باد در شهر دامغان در 24 ساعت گذشته به 61 کیلومتر بر ساعت رسید و آرادان با 35 درجه سانتی گراد و نردین با 21درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان سمنان بودند.
دمای هوای شهر سمنان در 24ساعت گذشته بیشینه 31درجه سانتی گراد و کمینه 21 درجه سانتیگراد بوده است.
در 24 ساعت گذشته در روستاهای تاش شاهرود و عباس آباد میامی در شرق استان سمنان، به میزان 26 میلی متر باران بارید و باعث جاری شدن سیل و خسارت به بخشهای کشاورزی در این مناطق شد.
3217/6103

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا