امام جمعه زرین شهر: جهاد کشاورزی به فکر کشت جایگزین برنج باشد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه این هفته زرین شهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در شرایط نامطلوب منابع آبی قرار داریم، افزود: سهم آبی که به کشاورزان اختصاص دارد نباید در جاهای دیگر استفاده شود.
وی تصریح کرد: مصرف چنین حقابه هایی در سایر کاربری ها نظیر صنعت دارای مشکل شرعی است.
امام جمعه زرین شهر با تاکید بر آموزش همگانی کشاورزان گفت: جهاد کشاورزی باید بوسیله سامانه های اینترنتی، تمامی مزارع را رصد و زمینه کشت های متنوع و جایگزین در این اراضی را مشخص کند.
وی در ادامه با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در جامعه گفت: امروزه فضای مجازی در بسیاری از عرصه ها نفوذ پیدا کرده و چالش ها و تهدیدات جدی را سبب شده است.
حجت الاسلام باقریان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: نحوه استفاده صحیح از این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت غفلت، کشورمان با خسارت های جبران ناپذیری روبه رو خواهد بود.
خطیب نماز جمعه زرین شهر افزود: باید توجه داشت که دشمنان قسم خورده ما با استفاده از قدرت همین رسانه ها، اسلام و مسلمانان را تخریب و از رژیم کودکشی نظیر آل سعود حمایت می کنند.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7139/ 2093

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا