دستگیری دومین شرور سابقه دار در کرمان طی یک روز

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
خلیل همایی راد شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: (ب . ت) سوابق عدیده ای در خصوص تیراندازی، گروگانگیری و حمل مسلحانه موادمخدر در منطقه جنوب استان بویژه شهرستان فاریاب داشته است.
وی بیان کرد: این شرور عصر امروز با اقدامات اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان کرمان در منطقه عمومی ارزوئیه به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر شد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: طرح دستگیری قاتلان فراری، اشرار و متهمان تحت تعقیب با جدیت ادامه می یابد تا بستر لازم برای توسعه و امنیت پایدار در استان بویژه مناطق جنوبی تامین شود.
همچنین شرور مسلح و فراری صبح امروز (جمعه) با تدابیر شورای تامین شهرستان رودبارجنوب، هماهنگی و تعامل دادستانی توسط ماموران اداره اطلاعات استان در کوه های جبالبارز شناسایی و دستگیر شد.
(آ . ج) دارای سوابق متعدد شرارت از جمله چندین فقره گروگانگیری و اخاذی از اتباع ایرانی و افغان، درگیری های مسلحانه با ماموران اداره اطلاعات و نیروی انتظامی، قتل مسلحانه، تهدید سرمایه گذاران بومی و اخاذی از آنها و شرارت های دیگر بوده است.
جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، فاریاب، قلعه گنج و رودبارجنوب حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.
3028

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا