سرهنگ قلابی کلاهبردار در شاهرود دستگیر شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت: ماموران انتظامی بخش بسطام با اطلاع از رفت و آمدهای شبانه و فعالیت مشکوک مرد 53 ساله ای در منطقه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، فرد ناشناس به همراه همسرش چند ماهی است اتاقی در بسطام سکونت دارد و صاحبخانه نیز هیچ گونه شناخت و مدارکی از هویت اصلی مظنون ندارد.
وی تصریح کرد: متهم در این چند ماه به بهانه های مختلف اجاره خانه را پرداخت نکرده و حتی اتاقی در امامزاده شهر تحت عنوان اتاق امن ماموریت مخفی و سری سرهنگ سپاه در اختیار گرفته است.
کاظم زاده افزود: تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی با هماهنگی قاضی پرونده در حال پیگیری بود که درگیری متهم با پیرمرد صاحبخانه ، به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد .
وی گفت: شاکی و متهم توسط گشت انتظامی به کلانتری بسطام منتقل شده و بازجویی ها در این خصوص انجام شد که طی آن متهم ابتدا منکر هرگونه سوء استفاده از عنوان و لباس نظامی بود، ولی با مشاهده دلایل و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود و پرده از ماه ها کلاهبرداری تحت عنوان سرهنگ سپاه برداشت .
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به سوابق متعدد کیفری متهم در زمینه جرایم اخلاقی ، اخاذی و کلاهبرداری افزود : با تکمیل تحقیقات و معرفی متهم به دادسرا سرهنگ 53 قلابی راهی زندان شد.
6103/6026

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا