20 هزار نیازمند از سوی کمیته امداد نهاوند اطعام می شوند

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
علی کاویانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان این نهاد باشروع این ماه آغاز شده و تمامی افراد تحت پوشش در آن شرکت داده می شوند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری مراسم افطاری ویژه افراد تحت پوشش و سایر نیازمندان است که با مشارکت خیران در چندین شب برگزار می شود.
کاویانی گفت: از برنامه های ما در طول این ماه حامی یابی در چهار طرح محسنین ، ایتام ، شفا و طاها است که در این زمنیه می بایست تا پایان ماه رمضان 850 حامی در رابطه با طرحهای یاد شده جذب نمائیم .
وی اضافه کرد: دلجویی از نیازمندان از امروز با حضور خیران و مسئولان ادارات آغاز شده که در ایام ماه مبارک از 550 خانوار دیدن شده و سبدهای غذایی در اختیار آنان گذاشته می شود.
کاویانی اجرای طرح کیسه های همیان مولا را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای ماه رمضان ذکر نمود و افزود: طرح کیسه های همیان مولا عبارت از جمع‌آوری مواد غذایی در کیسه ها و بسته های ویژه از مردم و رساندن آن به نیازمندان است که در این رابطه 500 کیسه همیان مولا با همکاری مردم جمع آوری و در اختیار نیازمندان گذاشته می شود.
وی اجرای این طرح را به پیروی از مولای متقیان حضرت علی(ع) در زمینه یاری رساندن به نیازمندان عنوان کرد و افزود: برنج، روغن، ماکارونی، انواع کنسروها، قند، شکر، چای و حبوبات از اقلامی هستند که در اولویت جمع‌آوری و توزیع بین نیازمندان قرار دارند.
در حال حاضر پنج هزار و 200 خانوار به تعداد 10 هزار و 750 نفر نیازمند تحت پوشش این کمیته قرار دارند .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا