مرحله نخست طرح پيمايش مشتركين پرمصرف در اصفهان آغاز شد

پایگاه خبری ارک_ معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: مرحله نخست طرح پیمایش مشترکین پرمصرف با هدف بررسي وضعيت مصرف آب و اخطار به مشتركين پر مصرف در آستانه فصل تابستان به اجرا در آمده است چرا که با محدود بودن ظرفیت منابع آب و نیز عدم جاری بودن رودخانه زاینده رود که کاهش ظرفیت چاههای فلمن و متفرقه را در بردارد مصرف بهینه آب در فصل تابستان از سوی مردم ضروری به نظر می رسد.
رضا رضايي كه در جمع مسئولان مشتركين ادارات آبفاي مناطق ششگانه شهر اصفهان و شهرهاي حوزه آبرسانی اصفهان بزرگ سخن مي گفت، افزود: در اين طرح همچنين به علل و چگونگي كاهش مصرف مشتركين نيز پرداخته مي شود و تجربيات موفق آن ها، اخذ و در اختيار كاربري هاي مشابه گذاشته مي شود. ونیز از مدیران مناطق خواست که تدابیر و راهکارههایی که منجر به مصرف بهینه آب در منطقه تحت پوشش خود گردید را به سایر مناطق اعلام نمایند تا فرهنگ ترویج مصرف بهینه آب در سراسر استان نهادینه شود.
وي در عين حال به صدور اخطاريه براي مشتركين بد حساب و بدهكار نيز اشاره كرد و گفت: از اين پس براي همه مشتركيني كه حداقل يك دوره بدهي خود با مبلغ 50 هزار ريال نپرداخته باشند قبض اخطار صادر مي شود.
معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آبفاي استان اصفهان در پايان سخنانش از راه اندازي سامانه پاسخ گويي در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: با راه اندازي اين سامانه، شهروندان از هر نقطه استان مي توانند تقاضاهاي خود را از طريق تلفن، ارائه و خدمات مورد نياز را دريافت كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا