آستان قدس رضوی بیش از گذشته در ورزش فعالیت خواهد کرد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیشب در دیدار با گروهی از اعضای جامعه ورزشی خراسان رضوی افزود: هدف ورود آستان قدس رضوی به ورزش معنویت و اخلاق است.
وی ادامه داد: ورزش یکی از برترین معروفها در مقاوم سازی جامعه در برابر آسیبها است بنابراین در شرایطی که جامعه و جوانان در معرض تهدید هستند ورزش می‌تواند نقشی موثر ایفا کند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: همراهی و هماهنگی خوبی از سایر ارگانها با وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته که باید از مسئولان هم برای تحقق این امر تشکر کرد.
وی افزود: ورزشکاران می‌توانند به نماد فرهنگی برای فرهنگ، دین و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شوند لذا نباید از این ظرفیت غافل شویم.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: قطعا با بستر و ظرفیتی که در استان خراسان رضوی وجود دارد آستان قدس فعالیت خود را در ورزش بیش از گذشته افزایش خواهد داد و با حضور کارشناسان و متخصصان ورزشی در این خصوص فعالیت خواهد کرد.
وی همچنین گفت: در این راستا باید به ورزش همگانی توجه ویژه داشته باشیم و آن را مقدم بر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بدانیم زیرا با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی با توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز پیشرفت خواهد داشت.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: وظیفه وزارت ورزش و جوانان است تا بستر و هماهنگی را برای فعالیت دیگر ارگانها و نهاد‌ها در عرصه ورزش فراهم کند زیرا ظرفیت عظیمی در کشور وجود دارد که می‌تواند با همکاری نهاد‌ها موفقیتهای بسیاری را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: باید ظرفیتهای مناسب برای قهرمانان ورزشی فراهم شود زیرا زمانی که یک ورزشکار در سکوی بین المللی اخلاق و ارزشها را به نمایش می گذارد آن زمان می‌توانیم ورزش همراه با اخلاق را که سبب کاهش بسیاری از آسیبها و ناهنجاریها خواهد شد به جامعه نمایش دهیم.
7498/1858

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا