برنامه ریزی کمیته امداد امام(ره) برای اطعام رمضانی 160 هزار نیازمند آذربایجان غربی

جلال حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این خانواده های نیازمند غذای گرم و بسته های مواد خشک غذایی اعطا می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن در شب های ماه مبارک رمضان با بیش از دو هزار و 700 خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه توسط مسوولان این نهاد دیدار انجام شده و در این دیدارها علاوه بر آشنایی با مشکلات این خانواده ها، تا حد امکان زمینه حل مشکلات آنها فراهم می شود.
وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ها تنها در شهرستان ارومیه دو هزار و 500 بن کالای یک میلیون ریالی به مناسبت ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طرح های اکرام ایتام و محسنین در رمضان امسال نیز در شهرستان های مختلف استان به اجرا در می آیند که در قالب آن به ایتام نیازمند و همچنین کودکان خانواده های نیازمند کمک های لازم اعطا شده و از آنها دلجویی می شود.
حسین زاده گفت: همه این فعالیت ها از محل منابع داخلی کمیته امداد امام(ره) و همچنین مشارکت های مردمی انجام می شود و امیدوار هستیم در سال جاری نیز نظیر سال های گذشته از مشارکت های میلیاردی مردم استان استفاده کنیم.
وی افزود: میزان مشارکت مردمی رمضان سال گذشته در آذربایجان غربی 66 میلیارد ریال بود که امیدواریم این میزان شش درصد در سال جاری افزایش یافته و به حدود 70 میلیارد ریال برسد.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف رسیدگی به امور نیازمندان با فرمان امام راحل در سال 57 فعالیت خود را آغاز کرد.
رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند، پرداخت کمک هزینه های ازدواج و تحصیل برای دختران و پسران نیازمند، کمک های موردی برای خانواده های متقاضی، اعطای جهیزیه، کمک به ایتام و همچنین دلجویی از بیماران نیازمند از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می رود.
8137/1905

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا