طرح پاکسازی مناطق آلوده هر هفته در پلدختر انجام می شود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تدابیر عملیاتی نمودن طرح های انتظامی و پیشگیری، هر هفته یک منطقه آلوده که نسبت به سایر مناطق دارای سبقه وجود مجرمان ، سارقان،قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و سایر جرایم است به عنوان نقطه آلوده در دستور کار پاکسازی قرار داده می شود.
وی گفت: پس از برآورد طرح با رعایت ملاحظات حفاظتی و قانونی اکیپ های تلفیقی یگان های اجرایی تخصصی با حضور فرمانده یا جانشین نیروی انتظامی شهرستان به آن منطقه اعزام و در راستای عملیاتی کردن طرح اقدام می نماید .
وی با بیان این که از آغاز سال 95 تا کنون بیش از 10 طرح عملیاتی شده افزود: با اجرای این طرح ها با مجرمان برخورد قاطع صورت می گیرد، توان و اقتدار ناجا در این ماموریت ها افزایش یافته و از همه مهمتر از وقوع جرایم پیشگیری و رضایتمندی مردم حاصل می شود .
سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد:تا کنون طرح ها ی پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان دو باند سارقان موتور سیکلت و منزل و یک باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی منهدم گردیده است .
فرمانده انتظامی پلدختربا بیان این که در سطح شهرستان 14 درصد نا امنی و سرقت کاهش یافته گفت: با اجرای این طرح ها 53 نفرمجرم دستگیر تعداد 9 قبضه سلاح غیر مجاز ، 10 دستگاه ماهواره با متخلفان مربوطه ، یکهزار و 140 عدد فشنگ ، 170 راس احشام قاچاق ، مقادیر400 گرم انواع مواد مخدر کشف و نیز تعداد 25 دستگاه موتور سیکلت و چهار دستگاه خودرو توقیف گردیده است .
7272/6001

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا