شست و شوی بیش از 10 کیلومتر شبکه آب شرب شهر مریوان

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
حمید شالپوش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته تعداد آزمون های کلرسنجی، کدورت و ph آب هر کدام پنج هزار و 400 مورد و مطلوبیت کلرسنجی در شبکه 100 درصد بود.
وی همچنین تعداد آزمون های باکتریولوژی در شبکه را 350 مورد، تعداد آزمون های هیدروتروف را 250 مورد و درصد مطلوبیت میکروبی را 100 درصد عنوان کرد.
او میزان مصرف گاز کلر و پودر کلر را نیز به ترتیب 10 و 2.2 تن و میزان تولید آب ژاول را 390 هزار لیتر ذکر کرد و گفت: در سال 94 به میزان 10 کیلومتر، عملیات شست و شو و تخلیه شبکه نیز انجام شد.
مدیر امور آبفای شهر مریوان در ادامه مهمترین برنامه سال جاری در آبفای شهر مریوان را راه اندازی ایستگاه پمپاژ مرکزی این شهر عنوان کرد و افزود: اهداف این پروژه جلوگیری از هدررفت آب و انرژی و بهره برداری از خط انتقال جدید، لوله گذاری به میزان 300 متر و خارج نمودن از اراضی اشخاص حقیقی است.
شالپوش با اشاره به اینکه خود ایستگاه پمپاژ، میان راهی است، گفت: دو مخزن دو هزار متر مکعبی تکیه و چهار هزار مترمکعبی چهارباغ نیز با آن خواهد بود.
او تصریح کرد: در مجموع 6 هزار متر معکب از نواحی، زیر پوشش ایستگاه پمپاژ مرکزی، مستقر در زون شمال شهر مریوان قرار خواهند گرفت.
مریوان در 130کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
3033/1904

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا