اخرین اخبار از حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از عصر جمعه خبرنگار ایرنا؛ در پی حادثه انفجار خط لوله گاز در خیابان یکم کوهسار در شهران که در ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد پنج تیم آتش نشانی از ایستگاه های مختلف به محل حادثه اعزام و شعله آتش در همان ساعات های اولیه پس از انفجار مهار شد.
در اثر این انفجار گودالی به وسعت 100 متر طول و 25 عرض و به عمق 20 در خیابان محل حادثه بوجود آمد.
این انفجار و آتش سوزی موجب قطع آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه شد.
چند شاهد عینی در اظهاراتی مشابه در مورد حادثه انفجار به خبرنگار ایرنا گفتند: هنگام اذان صبح انفجار شدیدی تمامی واحدهای مسکونی خیابان یکم را تکان داد.
این شاهدان که سراسیمه از خانه های خود خارج و به محل حادثه رفته بودند، اعلام کردند: بخشی از مجتمع اداری پنج طبقه ای کوهسار در اثر این انفجار تخریب و همچنین شش مغازه به همراه چندین واحد مسکونی دچار خسارت شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه در ساعت 18 امروز خطوط تلفن ثابت، همراه اول و آب شرب وصل شد اما همچنان برق قطع می باشد.
یکی از عوامل برق منطقه پنج تهران به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر شدت انفجار بخشی از کابل ها و اتصالات برقی خیابان یکم شهران تخریب شده و تکنسین های فنی در تلاشند تا ساعاتی دیگر این مشکل را برطرف کنند.
بسیاری از اهالی محل از مسدود بودن معابر منتهی به خانه هایشان گله دارند اما کارشناسان فنی و ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که به دلیل سست بودن خاک امکان تردد وجود نداشته و حتما باید عملیات آوار برداری و ایمن سازی محل به صورت کامل انجام شود.
در حال حاضر ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل نیروی انتظامی از تردد افراد در محل حادثه جلوگیری کرده و از شهروندان می خواهند تا اتمام عملیات آوار برداری توسط شهرداری از رفتن به منازل خود خودداری کنند.
گفتنی است تمامی واحدهای مسکونی اطراف محل انفجار خالی از سکنه شده و به نظر می رسد عملیات ایمن سازی محل تا پاسی از شب ادامه یابد.
تهرام/9343/7243//1348

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا