شش نفر در تصادف محور بم – دهبکری مصدوم شدند

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مصدومیت شش نفر در پی برخورد خودروی لیفان با پراید در 30 کیلومتری محور بم – دهبکری خبر داد.
محمدمهدی عسکری افزود: با توجه به احتمال آسیب دیدگی های داخلی در اینگونه سوانح، همه آسیب دیدگان برای تشخیص نهایی به بیمارستان منتقل می شوند که در این حادثه نیز سرنشینان به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.
فرمانده پلیس راه بم نیز محل وقوع حادثه را محور فرعی دارزین به دهبکری و علت وقوع آن را انحراف به چپ پراید اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در استعلام نهایی مشخص شد که دو نفر از سرنشینان از بیمارستان ترخیص شده اند و آسیب دیدگی آنان سطحی بوده است.
سروان هادی تندفکر افزود: محور دارزین به دهبکری از لحاظ استانداردهای اداره راه محوری فرعی محسوب می شود و بر اساس هماهنگی های قبلی، عبور کامیون از آن ممنوع شده بود اما به دلیل از بین رفتن علائم هشدار دهنده همچنان تردد کامیون از آن انجام می شود.
وی گفت: با توجه به اینکه محور دارزین به دهبکری مسیر گردشگری به سمت دهبکری محسوب می شود می طلبد ایمن سازی این مسیر و کنترل ترددها بخصوص در روزهای تعطیل انجام شود.
مسیر دارزین به سمت دهبکری همواره به عنوان راه دسترسی اهالی شرق استان و کشور به منطقه دهبکری و حتی استان هرمزگان محسوب می شود، این مسیر کم عرض و تردد در آن به صورت دو طرفه انجام می شود.
طی 24 ساعت گذشته 14 نفر در مسیرهای فرعی بم در دو سانحه جداگانه مصدوم شده اند.
7427/3028

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا