20 میلیارد ریال کمک نیکوکاران برای توسعه بیمارستان کوثر شیراز

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
دکتر محمود تابنده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :این بیمارستان به صورت خیریه دراستان فارس فعالیت دارد که برای گسترش خدمات به بیماران، اعضای هیات مدیره این بیمارستان تصمیم بر گسترش بیمارستان گرفته اند که عملیات اجرایی بخش دوم بیمارستان در 12طبقه درحال ساخت است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان توانسته از 11 سال گذشته تا کنون به بیش از یک میلیون 400هزار بیمارخدمات درمانی با تعرفه نیمه دولتی ارائه کند اظهارداشت:آمارهای دریافتی نشان می دهد طی این دهه بیش از 300میلیارد تومان از بیماران هزینه کمتری دریافت شده است.
متخصص قلب و عروق گفت: تاکنون بیش از یک میلون 401 هزار نفر به این مرکز برای دریافت خدمات مراجعه کردند که شامل هفت هزارعمل جراحی قلب و123هزار جراحی عمومی، 33هزار ام آرای ،و مقادیر فراوانی آنژیو پلاستی ، سی تی اسکن وآنژیو گرافی بوده است.
تابنده مراجعه روز افزون بیماران به این مرکز را از عمده دلایل توسعه این بیمارستان دانست وگفت:تلاش داریم با همت نیک اندیشان طرح توسعه این مرکز را با پیش بینی مبلغی بالغ بر 60میلیارد تومان با انجام برسانیم.
وی افزود: مجمع خیرین درزمان ساخت این بیمارستان مبلغ 80میلیارد ریال اهدا کردند که اکنون طی 11سال گذشته این بیمارستان سه هزار میلیارد ریال هزینه کمتر از بیماران دریافت کرده است .
6113 /1876

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا