اعتیاد نسل جوان کشور از توطئه های دشمنان است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: مبارزه با مواد مخدر عزم و اراده محکم و جدی فرهنگی و اجتماعی را می طلبد.
وی مبارزه با مواد مخدر را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: نگرش جامعه نسبت به موضوع مواد مخدر باید تغییر کند.
حجازی با بیان اینکه مواد مخدر معضلات و مخاطرات متعددی دارد گفت: سرآغاز بسیاری از آسیب ها اجتماعی، خانوادگی و اخلاقی مواد مخدر است و فرد معتاد می خواهد از هر راه ممکن نیاز خود را تامین کند.
وی گفت: دشمنان و سوداگران مرگ با واردکردن این کالا ها از طریق مرزها درصدد هستند سرمایه های تاثیر گذار این مرز و بوم را به نابودی بکشانند.
خطیب جمعه گچساران به روز اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی منشا خیر، برکت و اقدام های خوبی است.
وی به اعزام مبلغان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: این مهم یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجازی ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای کمک به نیازمندان و فقرا اعلام کرد و از مسلمانان خواست این ماه را آغازی برای فعالیت های عام المنفعه قرار دهند.
وی ابراز کرد: مسلمانان در جوامع اسلامی باید دست به دست هم دهند و نگذارند فقر در جامعه وجود داشته باشد.
وی بر حفظ شئونات ماه مبارک رمضان نیز تاکید کرد و گفت: حرمت این ماه بر همگان واجب است و فضای جامعه باید فضایی سراسر معنوی و قرآنی باشد.
2082/6162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا