شش میلیارد ریال در جشن گلریزان قزوین جمع آوری شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
حمیدرضا فراست طلب روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 260 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند و امیدواریم با کمک های مردم و خیران در آینده نزدیک زمینه آزادسازی تمامی آنها را فراهم آوریم.
وی با اشاره به اینکه آزادی زندانیان، بدون شک خانواده های آنان را از نعمت وجود سرپرست در زندگی خود بهره مند می سازد، ادامه داد: با این کار در واقع از بروز آسیب های اجتماعی خانواده های زندانیان در سطح جامعه جلوگیری می شود.
فراست طلب اضافه کرد: حفظ همدلی و همبستگی در بین آحاد جامعه هم منشا اثر فراوان است و هم اینکه برکت های فراوانی را از سوی خداوند متعال نصیب آنان می کند.
به گفته وی، ماه رمضان ماه برکت، رحمت، مغفرت و گذشت است که می توان با همدلی و هم زبانی در حفظ ارزش های این ماه مبارک بکوشیم.
مدیرکل زندان های استان قزوین در ادامه به فعالیت انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین اشاره و یادآور شد: این انجمن با وجود محدودیت ها و مشکلات بسیار در تلاش است تا از حقوق خانواده زندانیان حمایت کند.
فراسب طلب اظهار امیدواری کرد، کمک های جمع آوری شده از سوی خیران در قالب جشن گلریزان شب گذشته موجب آزادی تعداد زیادی از زندانیان محکومان مالی و جرائم غیرعمد شود.
وی در پایان یادآور شد: انتظار داریم خیران و نیکوکاران استان در تمام روزهای سال با کمک های مالی خود، زمینه را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده فراهم آورند.
7390/8054

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا