انتقاد فرماندار مشگین شهر از افزایش آمار جریمه نویسی در مسیر جاده مشگین شهر ، اهر

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ، ابراهیم امامی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با بیان اینکه رعایت قانون و قانونمداری اصلی ترین وظیفه هر راننده است افزود: اعمال سلیقه ای قانون توسط عوامل پلیس راه عادلانه نیست.
وی با بیان اینکه جاده مشگین شهر ، اهر از مسیرهای اصلی و پرتردد گردشگران است رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عوامل پلیس راه را به تعامل و همکاری بیشتر با رانندگان سفارش کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت نابسامان حمل و نقل درون شهری وسد معابر بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تاکید کرد.
وی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید مدیریت حمل و نقل درون شهری و صدور پروانه های تاکسیرانی فقط به عهده شهرداری گذاشته شده و اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه اصناف در این زمینه هیچ نقشی نخواهند داشت.
او با بیان اینکه تاکسی های خطی بر اساس نیاز محله های مختلف به متقاضیان واگذار شده افزود: سازمان حمل و نقل شهرداری باید از هر گونه تغییر مسیر این تاکسی ها پرهیز کرده و بر عملکرد آنها نظارت جدی داشته باشد.
امامی گفت: در راستای تقویت بازارچه های محلی به زودی در قسمت شرقی پادگان شهید بیگلری بازارچه محلی و توقفگاه خودروهای عمومی راه اندازی می شود.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا