کشف بیش از 16کیلوگرم تریاک در خرم آباد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز شنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین نجفی گفت:ماموران یگان امداد خرم آباد در حین گشت زنی به یک مورد
درگیری در سطح شهرستان برخورد کرده و عاملان اصلی درگیری را به همراه یک خودرو سمند به یگان انتظامی انتقال دادند.
وی با بیان این که مورد درگیری به صلح و سازش انجامید ، تصریح کرد : ماموران در بازرسی خودرو توقیفی مقدار 16 کیلو و 700 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای اسازی شده بود را کشف کردند.
نجفی اظهار داشت : در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .

*** توقیف سه خودرو در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود نیز از توقیف سه دستگاه خودرو با بیش از 39 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ هدایت الله حسنوند گفت:ماموران پلیس راهور دورود، حین گشت در سطح شهرستان و اجرای طرح انضباط اجتماعی ، سه دستگاه خودرو سواری را توقیف کردند .
وی ادامه داد : در بررسی های به عمل آمده از سیستم سامانه تخلفات راهور ناجا مشخص شد ، دو دستگاه خودرو 405 و پراید توقیفی ، دارای 39 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده می باشند.
فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ده میلیون ریال جلوگیری می شود ، گفت : برخورد با رانندگان خودروهایی که در سطح شهر با ایجاد آلودگی صوتی ، سرعت غیر مجاز ، تخلفات حادثه ساز و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث نظم ترافیکی شوند در دستور کار پلیس قرار دارد .

***سواری پراید با 26 میلیون ریال خلافی در بروجرد توقیف شد
فرمانده انتظامی بروجرد نیز از توقیف یک دستگاه سواری پراید با 26 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان ، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علیرضا دلیری گفت : در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز ، مأموران پلیس راهور بروجرد حین گشت در سطح شهر ، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مظنون و آن را توقیف کردند .
وی در ادامه افزود : با بررسی به عمل آمده مشخص شد ، خودرو مذکور دارای 26 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد .
3210/6060

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا