بیمارستان های استان کرمانشاه فرسوده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، دکتر حسین کریم عصر شنبه در جلسه هم اندیشی سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین نیازی که امروز در دانشگاه علوم پزشکی احساس می شود بهبود وضعیت زیرساخت هاست.
وی با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فرسوده هستند، عنوان کرد: ایجاد پردیس دانشگاه یک طلب جدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که باید در سفر رئیس جمهوری مطرح شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، احداث بیمارستان های شهرستانی را نیز از دیگر اولویت های دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: احداث بیمارستان سرپل ذهاب از دیگر نیازهای اصلی مردم منطقه است که در سفر رئیس جمهوری باید مطرح شود.
کریم عنوان کرد: بخش شیمی درمانی و رادیوتراپی آماده احداث است و باید اعتبارات آن در سفر رئیس جمهوری تامین شود.
وی افزود: بیماران سرطانی استان کرمانشاه با مشکلات زیادی در زمینه شیمی درمانی و رادیوتراپی رو به رو هستند که احداث این بخش می تواند به آن ها کمک کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نوسازی تجهیزات فرسوده را نیز از دیگر نیازی های دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد که در سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه مطرح خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال قرار است حدود ٣٥ هزار استخدام دولتی در کشور انجام شود که ١٧ هزار مورد آن در وزارت بهداشت است گفت: باید سهم استان را در استخدام ها و اعضای هیات علمی افزایش دهیم.
رئیس جمهوری بعد از ماه مبارک رمضان به استان کرمانشاه سفر خواهد کرد.
8066/7445

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا