جذب 2 هزار و 400 حامی برای کودکان نیازمند ایلام در طرح محسنین

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
ضیا رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف حمایت از کودکان نیازمند دارای سرپرست سال 93 در این استان آغاز و سال گذشته با استقبال خوب افراد خیر مواجه شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح این تعداد فرد خیر تاکنون حمایت کودکان نیازمند مددجوی زیر پوشش را بر عهده گرفته و متعهد به پرداخت کمک های مالی ماهیانه به این افراد شدند.
رضایی اظهار کرد: عمده کودکانی که در اجرای این طرح زیر پوشش قرار گرفته اند دارای پدرانی از کار افتاه بوده، زمین گیر و یا با کهولت سن بوده که به علت نداشتن منبع درآمدی نیازمند حمایت هستند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام به اجرای طرح اکرام به ایتام این نهاد اشاره کرد و گفت: این طرح از نیمه ماه رمضان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا سالروز شهادت امام علی(ع) ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، در اجرای این طرح تاکنون برای چهار هزار و 500 یتیم مددجوی زیر پوشش 16 هزار و 500 نفر به عنوان حامی جذب و هر کودک بصورت میانگین از حمایت مالی چهار خیر بهره مند است.
وی با بیان اینکه 71 درصد حامیان جذب شده در این طرح غیر بومی هستند، گفت: اجرای این طرح از 31 خرداد همزمان با 15 ماه رمضان آغاز و به مدت یک هفته با هدف جلب افراد خیر برای حمایت از ایتام ادامه خواهد داشت.
رضایی همچنین به اجرای طرح اطعام نیازمندان نیز اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح که از اول ماه رمضان آغاز شده هر روز شماری از مددجویان با مشارکت افراد خیر اطعام شده و پیش بینی می شود تا پایان ماه ضیافت الهی تمامی مددجویان زیر پوشش قرار گیرند.
60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.
7171/6034

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا