پنج باند بزرگ سرقت در یک ماه اخیر در شهرستان چالوس متلاشی شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
سرهنگ علیرضا قدیمی روز سه شنبه درحاشیه برگزاری نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سارقان پنج باند بزرگ سرقت اموال که بومی و غیر بومی بودند و از چالوس و شهرستان همجوار اقدام به سرقت می کردند به همراه خریداران اموال مسروقه با تلاش نیروهای آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: از این باندها اموالی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شده است که بیشتر از منازل، کارگاه های تولیدی و ‌فروشگاه ها به سرقت رفته بود.
فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت در یکماه گذشته گفت: در این مدت با تلاش پلیس آگاهی شهرستان کشفیات اموال مسروقه در چالوس بیش از 50 درصدافزایش یافته است.
سرهنگ قدیمی افزود: در ماه اخیر نیز قاتلی که سه فقره قتل در استان البرز انجام داده بود مورد پیگرد در کشور بود با یک سری عملیات تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان و وجود فروشگاه های بزرگ افزود: سرقت بیشترین مورد تخلف در شهرستان چالوس است که با همت و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی برای سارقان، قاچاقچیان و تبهکاران منطقه ناامن شده است و این نمایشگاه نیز گوشه ای از دستاوردهای فعالیت پلیس آگاهی است و طرح های جدیدی نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.
وی بر ضرورت پایش تصویری 16 نقطه سطح شهر با نصب دوربین برای کاهش بیش از پیش تخلف تاکید کرد و خواستار راه اندازی هرچه زودتر پایش تصویری چالوس با همت شهرداری و مسئولان شهرستان شد.
قدیمی از استقرار نیروی های یگان ویژه در سواحل شهرستان از امروز خبر داد و گفت: سال گذشته شاهد 80 درصد کاهش غرقی بودیم که تلاش داریم که با هماهنگی بیشتر با سایر دستگاهها وضعیت بهتری را در سال جدید داشته باشیم.
1899/1295/ 1602/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا