علیرضا دبیر: درباره شهرری همه شعاری صحبت می کنند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا علیرضا دبیر روز سه شنبه در دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: افراد مسئول بیایند و بگویند چه اتفاقی افتاده است. هر دولتی که به شهر ری رفته می خواهد دستش به جیب شهرداری برود. در دولت قبل می گفتند ری جدا شود الان هم آقای فرماندار بگوید دولت چه کار کرده است.
وی با اشاره به کم کاری شهرداری در خصوص شهرری نیز گفت: درباره برداشتی که از کوه های بی بی شهربانو می کنند، در بودجه طرح گذاشتیم آقای امانی بیاید و بگوید شهرداری برای چه اعتبارات نقدی ری را پرداخت نمی کند و سال گذشته چند درصد تخصیص داده شده است؟
دبیر خاطر نشان کرد: در کانال هرنجی در کمیسیون بودجه تعریف کردیم اما آقای امانی بیاید بگوید چرا قالیباف پول آنجا را نمی دهد و شرکت خاکریز آب چرا پرداخت نمی کند؟ همه حرف های قشنگ می زنند اما در اجرا عقب می کشند. این کارگروه هم نمی خواهد چرا که ما در بودجه گذاشته ایم و شهرداری فقط تخصیص دهد.

*سرخو: وجود گسل زلزله بزرگترین معضل شهر ری است
محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشکل شهرری دکل برق، تصفیه خانه و کانال فاضلاب نیست گفت: وجود گسل زلزله در این منطقه بزرگترین مشکل شهرری است.
سرخو با بیان اینکه گسل شهر ری بدترین گسل تهران است، افزود: اگر این گسل شروع به حرکت کند هیچ کدام از این تصفیه خانه هایی که ساختیم باقی نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی کمیته باید مقاوم سازی شهرری باشد.
سرخو خاطر نشان کرد: شهرری نسبت به 20 سال پیش قابل مقایسه نیست و اقدامات عمرانی انجام شده در این منطقه قابل احصا نیست.

*چمران: کوه های اطراف تهران نباید به سیمان تبدیل شود
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورا گفت: کوه های اطراف تهران باید دست نخورده باقی بماند و به سیمان تبدیل نشود.
وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان تهران آلودگی ندارد، افزود: این کارخانه با تمهیدات اندیشیده شده و ایجاد فیلتر دیگر آلودگی ندارد.
وی خاطر نشان کرد: آلودگی در اطراف کارخانه سیمان تهران به واسطه کارخانه های سنگبری اطراف آن است.
تهرام/9343/1109//1348

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا