فعالیت های سواد آموزی به نهاد های غیر دولتی واگذار می شود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
مسعود ارجمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با هدف توسعه مشارکت نهادهای عمومی غیردولتی در شتاب بخشی ریشه کنی بی سوادی فعالیت های سوادآموزی به نهادهای غیر دولتی واجد شرایط واگذار می شود.
وی بیان کرد: تشکل های و مؤسسه های غیردولتی می توانند تا 9 تیرماه مدارک خود را براساس فرم مربوط به اطلاعیه ها دریافت و به حراست اداره کل آموزش وپرورش استان تحویل دهند.
ارجمند اظهار کد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایتwww.kb.medu.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 3323135و33231334-074در یاسوج اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی عنوان کرد: فرم امتیاز بندی متقاضیان فعالیت های سواد آموزی در سال 95در بخش اطلاعیه ها سایت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.
ارجمند ادامه داد: حال حاضر 96 درصد از جمعیت هدف سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که گروه های سنی 10 تا 49 سال است باسواد هستند.
وی گفت: در راستای ریشه کنی بی سوادی و امر سوادآموزی با 24 دستگاه دولتی و 10 موسسه دولتی و غیر دولتی تفاهم نامه همکاری بسته شده است.
بیش از 5000 نفر در سه دوره سوادآموزی انتقال و تحکیم زیر پوشش برنامه های سواد آموزی در کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
7529/6162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا