خبر تکمیلی دستگیری تروریست های تکفیری وهابی در تهران

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی گفت: سلسله عملیات دستگیری تروریست ها از مورخ 25 خرداد 1395 آغاز و آخرین ضربه های اطلاعاتی در تاریخ 31 خرداد 1395 بر این گروه وارد شده و تعداد 10 تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده اند و هم اکنون بازجویی از تروریست ها و روند پیگیری های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به طور هم زمان و همه جانبه ادامه دارد.
وزیر اطلاعات در ادامه گفت: عملیاتی که تروریست ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمب گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودرو حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.
وی افزود: آنها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده نموده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.
علوی ضمن اشاره به اینکه تا کنون معادل یکصد کیلوگرم مواد آماده انفجار و ترکیبات پیش ساز آن کشف و ضبط شده گفت: با سلسله اقدامات پیچیده و پنهان اطلاعاتی از تحویل دو تن از این مواد به تروریست ها پیشگیری شده است.
وی در انتها از ملت مومن روزه دار و سرافراز ایران اسلامی درخواست کرد برای موفقیت کامل این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) نیازمند دعای شما بوده و لازم است عزیزان با حفظ هوشیاری همیشگی، هر گونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره تلفن 113 در سراسر کشور منعکس نمایند.
سیام**3070**1449

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا