محورهای مهم سخنان رئیس جمهوری در دیدار فعالان سیاسی کشور

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه دوشنبه همچنین ضمن تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی در جامعه اظهار داشت: اگر در انتخاباتی پیروز و به عبارتی قهرمان نشدیم باید پهلوان باشیم.
مهم ترین محورهای سخنان رئیس جمهوری به شرح زیر است:
** پهلوانی بالاتر از قهرمانی است و چقدر نیک که افرادی هم قهرمان و هم پهلوان باشند و البته متاسفانه شمار پهلوانان سیاسی ما کمتر از قهرمانان سیاسی است.
** سیاست به معنای دستیابی به خیر جمعی و تدبیر برای حل معضلات و گام برداشتن به سمت پیشرفت جامعه است و در تقویت این مسیر ، باید با یکدیگر مهربان تر باشیم.
** همه احزاب و جناح ها در کشور باید با وحدت و تلاش مشترک برای کاستن از مشکلات کشور، 40 سالگی انقلاب اسلامی را به یک جشن بزرگ ملی در برابر جهانیان تبدیل کنیم.
** نمایندگان فعالان سیاسی ماهیانه نشستی را برگزار و در آن به بررسی و ارائه راهکار درباره مسایل و معضلات اصلی کشور بپردازند که همگان روی آن اشتراک نظر دارند.
** تورم در کشور تک رقمی شد و این یکی از آرزوهای دولت یازدهم بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید داشتند و امیدواریم در همه زمینه ها و در کنار هم با دوستی ، اتحاد و وحدت بتوانیم به اهداف ملی دست یابیم.
**نقد و خیرخواهی حق و وظیفه همگانی است، نقد با تضعیف کاملا متفاوت است.
**همه احزاب و جناح ها در کشور باید با وحدت و تلاش مشترک برای کاستن از مشکلات کشور، 40 سالگی انقلاب اسلامی را به یک جشن بزرگ ملی در برابر جهانیان تبدیل کنیم.
** دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است، از ابتدای فعالیت دولت سعی داشتم تا نمایندگان جناح ها با افکار مختلف دور میز دولت و برای آبادانی کشور تلاش کنند.
سیام **9314 ** 1336

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا