خوش‌خبر: به فدراسیون جهانی اعتراض و شکایت می‌کنیم/ در آخرین لحظات برای مباشری و معنوی نژاد بلیت تهیه کردیم

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :به گزارش خبرگزاری فاری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران پس از پایان مسابقات خود در هفته نخست لیگ جهانی، از ریو به طرف بلگراد حرکت کرد.
در فرودگاه ریو در جایگاه شرکت لوفتانزا بلیت همه اعضای والیبال چک و سپس کارت پرواز مخصوص صادر می گردید. اما علیرضا مباشری و جواد معنوی دو بازیکنی بودند که با وجود اینکه از سوی فدارسیون والیبال ایران برای این سفر جزو بازیکنان اعلام شده بودند و فدراسیون جهانی والیبال هم تمامی بلیت های اعلام شده را از سوی خود صادر کرده بود، ولی این دو بازیکن(مباشری و معنوی نژاد) در جمع مسافران ریو به بلگراد شرکت هواپیمایی مربوطه نبود و مسئول شرکت هواپیمایی اظهار کرد که این پرینت بلیت ارزشی ندارد و بلیتی برای این دو نفر صادر نگردیده و احتمالا نام این دو نفر به هر ترتیب تائید نهایی از سوی اف ای وی بی نشده است.امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان هم بلافاصله به دفتر شرکت هواپیمایی رفت و پس از صحبت و مذاکره و توضیح شرایط تیم و کاروان موفق شد، دو بلیت را در همان پرواز برای دو بازیکن تیم ملی کشورمان تهیه کند تا تیم ملی با نفرات کامل از ریو به بلگراد سفر کند.
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص اظهار داشت: اشتباه بزرگ فدراسیون جهانی امکان داشت به تیم ما ضربه بزرگی بزند و این دو بازیکن دو سه روز دیرتر به تیم اضافه شوند. آن هم در این شرایط حساس که این سفر به سرنوشت ما در لیگ جهانی خیلی تاثیر گذار است. خدا رو شکر خوشبختانه در آخرین لحظات با همکاری ای که مسئولین مربوطه انجام دادند موفق شدیم به موقع در همان پرواز برای مباشری و معنوی نژاد بلیت تهیه کنیم و مشکلی متوجه تیم نشود. با صحبتی که با آقای داورزنی رئیس فدراسیون داشتم قرار شد رسما به فدراسیون جهانی اعتراض و شکایت میکنیم چرا که این موضوع فقط سهل انگاری فدراسیون جهانی والیبال است و اف ای وی بی می بایست پاسخگو باشد.بدین ترتیب مردان والیبال کشورمان پس از سفیر حدودا 20 ساعته به بلگراد رسیدند و در هتل ملادوست توریست مستقر شدند تا پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را برای شرکت در هفته دوم لیگ جهانی از صبح فردا آغاز کنند.انتهای پیام/س

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا