سردار اشتری : جمهوری اسلامی ایران در یک امنیت با ثبات قرار دارد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندهی جدید این نیرو در چهارمحال و بختیاری افزود:امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که در سراسر کشور تحت امر فرماندهی کل قوا، حافظ نظم، امنیت، آرامش و آسایش برای مردم است.
وی افزود : نیروی انتظامی حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی، مظهر اقتدار نظام و به دلیل استقلالی که دارد و تحت فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد ،خارج از همه حوزه های سیاسی در سراسر کشور فعالیت می کند.
اشتری،به اتفاقات هفته اخیر در کشور اشاره کرد و گفت : اخیرا یک گروه تروریستی از شرق کشور با تجهیزات زیاد و مواد منفجره وارد کشور شده بودند که در شهر خاش استان سیستان و بلوچستان با ماموران درگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:در ابتدای این درگیر اگر چه نیروهای مرزبانی آمادگی کامل تجهیزاتی را برای مقابله با تروریست ها به همراه نداشتند،اما با هوشیاری ماموران خدوم و دلسوز نیروی انتظامی ،در مقابل این گروه ایستادگی و همه تجیهزات و مهمات این گروهک تروریستی را جمع کردند.
وی گفت: در غرب کشور نیز عزیزان سپاه پاسداران با تعدادی زیادی از افراد تروریست و ضد انقلابی درگیر و این افراد را دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امروز به برکت هدایتها و رهنمونهای مقام معظم رهبری و خون شهدا و هوشیاری مردم و آمادگی دستگاه های نظامی و امنیتی و انتظامی، تمام توطئه های دشمن خنثی شده است.
سردار اشتری اظهار داشت: استان چهارمحال وبختیاری هم اکنون یکی از استان ها امن کشور است که به دلیل همسایگی با برخی استان ها و به جهت ویژگی های خاص ،باید یک آمادگی خاص داشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور با استفاده از هر وسیله و ابزاری است، افزود:امروز به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی،قدرت نفوذ دشمن در کشور افزایش پیدا کرده است و اگر اتفاقی در دورترین نقطه کشور رخ دهد که منشا داخلی یا خارجی داشته باشد سریع در سراسر کشور و خارج از کشور منتشر می شود.
وی،به اتفاقات پیش آمده در سه سال گذشته در استان از جمله تجمع های مردمی به انتقاد از سریال سرزمین کهن و یا تخریب قسمتی از مجمسه سردار اسعد شد و همچنین تجمع های برسر موضوع آب و حادثه زندان شهرکرد اشاره کرد و گفت: این اتفاقات با درایت نیروی های نظامی و امنیتی و همچنین همدلی و همراهی مردم و مسوولان به خوبی رفع شد.
وی گفت : امروز تمام شاخص های امنیتی در استان چهارمحال و بختیاری مطلوب است و براساس رصد روزانه،کاهش جرایم، افزایش کشفیات در حوزه های مختلف و همچنین برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی به خوبی در حال اجراست.
وی به تودیع و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت : این جابجایی ها هر سه سال یکبار به دلیل پایان یافتن حکم ماموریت فرماندهان انجام می شود و امید است این جابجای مدیریت موجب رشد، تعالی و پیشرفت حوزه ماموریتی شود.
به گزارش ایرنا ،در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از زحمات سه ساله سردار نورعلی یاری تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعباس غلامزاده به عنوان فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری معرفی شد.
7360/2097 /1484

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا