گردهمایی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج بابل برگزار شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بابل در این مراسم گفت: بسیج دو ماموریت اساسی در جامعه دارد که اول ماموریت درون سازمانی است که باید برنامه های ابلاغی آن انجام شود و دوم برنامه برون سازمانی بسیج است که در این بعد تلاش داریم چهره واقعی بسیج را به مردم نشان دهیم.
علی اکبر محمد پور افزود : خوشبختانه بعد از شکل گیری بسیج در هر مقطعی که ورود یافته است اعم از ابعاد نظامی، فرهنگی، عمرانی و سازندگی بسیار موفق عمل کرده است و این موضوع برای بسیج بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت : بسیج در برنامه های فرهنگی ، خود را مکلف می داند و بی تفاوت به مسائل فرهنگی نخواهد بود.
او افزود : خوشبختانه 80 درصد از کارکردهای بسیج در پایگاهها فرهنگی است و این امر مایه خرسندی است.
محمدپور اظهار داشت : با گسترش فضای مجازی ضرورت دارد که بسیجیان حضوری فعال تر و گسترده تری در این فضا داشته باشند و از نقاط مثبت فضای مجازی در پیشبرد اهداف بسیج استفاده کنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز گفت : بازگشت به قرآن و تفکر در آیات آن می تواند بسیاری از مشکلات جامعه ما را برطرف کند.
حجت الاسلام محمد حسینی افزود : همان طوری که در صدر اسلام کفار اجازه نمی دادند صدای قرآن به گوش همه برسد امروز هم دشمنان اسلامی اجازه نمی دهند که مفاهیم قرآنی در بطن جامعه تاثیر گذار باشد چرا که جامعه ای که قرآنی فکر کند و قرآنی بیندیشد استکبار ستیزی را سرلوحه کار خود می داند.
7328/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا