آئین چهلمین روز شهادت شهید بابایی از شهدای مدافع حرم اراک برگزار شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
استاد حوزه های علمیه اراک و قم در این آئین معنوی گفت: اگر در بیرون از مرزها از کشورمان دفاع نکنیم، ناامنی به داخل کشور سرایت می کند.
حجت الاسلام علی اصغر الهامی نیا افزود: دفاع از اسلام و مقابله با گروه های تکفیری و تروریست هایی که اسلام را بدنام می کنند، توسط شهدای مدافع حرم از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.
وی بیان کرد: پاسداشت رشادت و ایثارگری های شهدای مدافع حرم ، وظیفه همه مردم به ویژه دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی کشور است.
این استاد حوزه های علمیه اراک و قم بیان کرد: آشنا کردن جوانان و انتقال تفکر و اندیشه های اسلامی و انقلابی شهدای مدافع حرم به نسل جوان، وظیفه دینی و ملی است که نقش دانشگاه ها در این مهم سنگین است.
حجت الاسلام الهامی نیا افزود: محفل شهدا فرصتی برای عهد مجدد با آرمانهای آن عزیزان است و در این مجالس نورانی با صدای بلند به ابرقدرت های مستکبر می گوییم ملت شهیدپرور ایران از راه شهدای خود کوتاه نخواهد آمد.
شهید علیرضا بابایی فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی اراک بود که روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری جاری در فلوجه عراق بر اثر تله انفجاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همچنین آئین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم اراک نیز عصر امروز(پنجشنبه) در مسجد الغدیر اراک برگزار شد.
3017/6012

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا