جشنواره ملی طرح 100 هزار لبخند در استان یزد برگزار شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
محسن زارعیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ والای حضور داوطلبانه در فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه در محلات شهر مهریز و میعادگاه نمازجمعه این شهرستان در مسجد جامع ولی عصر (عج) برگزار شد.
وی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح ملی که با استقبال خوب مردم متدین و نوعدوست مهریز و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان انجام گرفت شهروندان با خرید بسته های چای ، وجه آن را برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند .
این مسئول تاکید کرد: طرح ملی هزار لبخند با همکاری بخش خصوصی و برخی دستگاه های اجرایی شهرستان مهریز تا پایان ماه مبارک رمضان در شهر و روستاها ادامه دارد که مردم می توانند با جرامعه به مراکز مختلف در این عمل حداپسندانه مشارکت نمایند.
زارعیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز هر سال در ماه مبارک رمضان بر اساس طرح های مصوب کشوری مثل طرح ملی همای رحمت و غیره را را با هدف کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت به ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و سالمندان نیازمند اجرا می‌کند .
رییس هلال احمر شهرستان مهریز گفت: در قالب طرح های مختلف بخصوص طرح 100 هزار لبخند و همای رحمت با همکاری خیران و داووطلبان نسبت به تهیه سبدهای مختلف غذایی و توزیع به نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند اقدام می‌ شود.
زارعیان خاطر نشان کرد: تداوم همکاری بخش خصوصی ، خیران و دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان یک وظیفه است و هلال احمر آماده مساعدت در این خصوص است .
وی گفت: کمک به نیازمندان جامعه در کنار برنامه های فرهنگی و امداد و نجات جزو وظایف مهم هلال احمر در طول سال بخصوص ماه مبارک رمضان است .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .
7541/ 6197

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا