آب‌تنی در زاینده‌ رود حادثه آفرید / نجات جوان 28 ساله از مرگ توسط نجاتگران هلال احمر

 
آب‌تنی در زاینده‌ رود حادثه آفرید / نجات جوان 28 ساله از مرگ توسط نجاتگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری ارک:اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان گفت: عصر روز گذشته جوانی که به قصد آب‌تنی وارد رودخانه زاینده‌رود شده بود دچار حادثه شد که با اقدام به موقع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان این جوان ۲۸ ساله چم کهریزی نجات پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ،علی اسکندری اظهار کرد: طی تماس تلفنی اورژانس با پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در محور سامان مبنی بر غرق شدگی فردی در روستای چم کهریز از توابع شهرستان لنجان استان اصفهان نجاتگران این پایگاه سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بدو ورود امدادگران به صحنه حادثه نشانه ها حاکی از گیر کردن یک نفر وسط رودخانه روی تخت سنگ پس از غرق شدن بود که بلافاصله تیم امداد و نجات با رعایت مسایل امنیتی به سمت غریق شنا کردند تا وی را به خارج از رودخانه انتقال دهند.
اسکندری تصریح کرد: پس ارزیابی اولیه، احیا فرد حادثه دیده آغاز شد و پس از احیا موفقیت امیز، فرد حادثه دیده به وسیله کارگاه بسته شده به کنار رودخانه منتقل و تحویل اورژانس 115 گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر لنجان با اشاره به فعالیت تیم نجات غریق این جمعیت در فصل تابستان اظهار کرد: به منظور ارتقای ضریب ایمنی سفر،‌ پیشگیری از حوادث و ارائه خدمات موثر به گردشگران و مسافران در تعطیلات تابستانه ، تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان در آمادگی کامل برای پاسخگویی به حوادث احنمالی هستند .

photo_2016-06-25_07-49-56

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا