هیچ کوتاهی در رسیدگی به حال مصدومان دو اتوبوس سانحه دیده نشده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا هادی پژوهش جهرمی، شنبه هنگام عیادت از سربازان مجروح حادثه واژگونی 2 اتوبوس درفارس در بیمارستان شهید رجایی شیراز، بیان داشت: من با مجروحان این سانحه و همراهان آنان در مورد نحوه خدمات رسانی گفت و گو کردم که موید این است هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نشده و رسیدگی درمانی بر اساس اولویت شرایط سانحه دیدگان در حال انجام است.
سید احمد احمدی زاده، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس هم گفت: خدمات درمانی برای مصدومان این حادثه به خوبی انجام شده و با بسیج امکانات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اورژانس، همه کارها به خوبی پیش رفته است.
از زمان وقوع حادثه واژگون شدن 2 اتوبوس در فارس (دوم تیرماه) مطالبی در برخی از سایت های فضای مجازی مبنی بر کمبود در ارائه خدمات درمانی به مجروحان این سانحه انتشار یافته که واکنش مسئولان را به همراه داشته است.
دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز – کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان – شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 20 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند.
6113 /6118

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا