نخستین جشنواره آش رمضان در زنجان برگزار می شود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
مدیر اجرایی نخستین جشنواره آش رمضان روز دوشنبه در جمع خبرنگان گفت: این جشنواره با هدف توانمند سازی زنان تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمک به رونق اشتغال آنان در زنجان برگزار می شود.
لیدا صمیمی مقدم با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اداره های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، فنی و حرفه ای، شهرداری و شرکت پگاه زنجان و نیز با حمایت های مردمی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: عایدات این جشنواره از محل عرضه و فروش محصولات، صرف حمایت از توانمند سازی زنان سرپرست خانوار خواهد شد.
وی با بیان اینکه نخستین جشنواره آش رمضان در زنجان در روزهای 10 تا 12 تیر در محل کارخانه کبریت سابق، از ساعت 17 الی 24 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزهای انجام شده تعداد 25 غرفه در این جشنواره، محصولات غذایی به ویژه آش های مخصوص ماه مبارک رمضان را عرضه می کنند.
صمیمی مقدم با بیان اینکه به برگزیدگان این جشنواره، از سوی صندوق کارآفرینی امید تسهیلات خود اشتغالی اعطا می شود، افزود: جایزه ویژه نخستین جشنواره آش رمضان برای غرفه برتر، اختصاص غرفه رایگان از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برای شرکت در جشنواره ملی آش ایرانی است.
یازدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی شهریور سال جاری در زنجان برگزار خواهد شد.
7312/3001

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا