سرپرست فرمانداری اندیمشک:اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی برای مهارت آموزی باشد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا پیمان جهانگیری یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در فرمانداری افزود:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهمترین اولویت ها برای فصل تابستان است که نیازمند مشارکت خانواده ها می باشد.
وی اظهار کرد:نوجوانان و جوانان در شرایط کنونی به سمت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گرایش دارند که باید با پر کردن اوقات فراغت آنان ،این قشر را از تهدیدهای این شبکه ها دور کرد.
جهانگیری گفت:برنامه های علمی فرهنگی متناسب با علایق دانش آموزان باید تدوین و اجرا گردد که در این راستا باید کانون های فرهنگی تربیتی در شهرستان فعال تر شوند.
وی بیان کرد:باید در بحث اوقات فراغت از کارهای موازی پرهیز شود و از این رو باید با تعامل سایر نهادها وارگانها بهترین برنامه را جهت غنی ساختن اوقات فراغت قشر دانش آموز تدوین کنیم.
وی اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت:کلیه اعضای شورا در این خصوص همکاری کنند .
حجت الاسلام محمدجواد حسینوند رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک هم گفت: کانون های فرهنگی و موسسه های قرآنی وابسته به تبلیغات اسلامی برای تابستان امسال برنامه های خوب و سازنده ای را ارایه خواهند کرد.
حسین شهاوند عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک هم گفت:اوقات فراغت دانش آموزان می تواند فرصتی برای اجرای برنامه های معنوی ، علمی و حتی مهارت های لازم شغلی باشد .
در این جلسه در خصوص مشکلات آموزش و پرورش و اجرای برنامه های اوقات فراغت بحث و تصمیم گیری شد.
جمعیت دانش آموزی شهرستان اندیمشک 24 هزار نفر می باشد.
7281/6068

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا