شورای اسلامی ودادگستری لارستان برهمکاری بیشتر تاکید کردند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، در این دیدار موحدی رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان خطاب به رئیس دادگستری لارستان گفت : شورای اسلامی شهرستان که نماینده واقعی مردم شهرها و بخش‌های لارستان است برای هرگونه همکاری، تعامل و کمک به مجموعه شما برای پیاده کردن قانون و جلوگیری از جرایم و تخلفات آمادگی دارد.
وی به وجود مردم خیر و مؤمن، معتمدین، نیک‌اندیشان و نخبگان در منطقه اشاره کرد و بر لزوم ارتباط همه نهادها به ‌‍ویژه دادگستری لارستان با آنها تأکید کرد.
رئیس شورای اسلامی لارستان با دعوت از انصاری برای حضور در جلسه این شورا افزود: امیدوارم همان‌گونه که تاکنون تلاش کرده اید، از این به بعد نیز برای سامان یافتن کار مردم و مراجعان و تسریع در امور، به قضات شریف و بزرگوار این دادگستری دستورات لازم را بدهید.
موحدی همچنین به موضوع ساخت و تجهیز زندان جدید لارستان و نیز تصویب پیگیری وجود گلوگاه در منطقه اشاره و بیان کرد: باید برای این موضوعات و همچنین حفظ امنیت جامعه، تلاش‌ها و پیگیری‌های بیشتری انجام گیرد و به همین منظور ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان آمادگی داریم تا برای تسریع در امور فوق، شما را یاری دهیم.
وی همچنین ارتباط بیشتر با نخبگان، بانوان و معتمدین شهرستان را برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش دعاوی و اختلافات مؤثر دانست و از رئیس دادگستری لارستان خواست تا در اولین فرصت به بخش‌های ششگانه شهرستان سفر کند تا با مشکلات و کمبودهای روستاها و شهرها آشنا شود.
در این دیدار رئیس دادگستری لارستان،وجود شوراها را بسیار مفید و مؤثر دانست و گفت: ما برای پیشبرد بسیاری از کارها نیاز به کمک و حضور خیرین، شوراها و معتمدین داریم.
انصاری به پیگیری برای ساخت زندان جدید لارستان اشاره کرد وگفت: البته این موضوع باعث خوشحالی و مایه افتخار نیست، اما به هرحال برای مقابله با ناقضان نظم و امنیت جامعه و جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان و دیگر مجرمان خطرناک، ساخت این زندان لازم است.
رئیس دادگستری لارستان،لازمه جلب اعتماد مردم را حضور بیشتر و مؤثرتر در میان آنان عنوان کرد و اظهار داشت: دراتاق ما به روی همه باز است و تلاش بنده و همکاران شریف دادگستری این است که ارباب رجوع را تکریم و احترام کنیم.
وی با اشاره به وحدت موجود در منطقه لارستان افزود: خوشبختانه در کل شهرستان همه مردم اعم از شیعه و سنی با محبت و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند که این مسأله ضامن حفظ امنیت و نظم کل لارستان است.
انصاری ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت بتواند در جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان حضور پیدا کند و مسائل و مشکلات مردم را از زبان نمایندگان آنان بشنود.
7371/ 1876

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا